کد مطلب: 160392
رئيس تبليغات اسلامي اردل:
امر به معروف ونهي ازمنکراولويت اول مبلغين است
تاریخ انتشار : 1395/05/25 09:54:52
نمایش : 1147
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:امر به معروف و نهي ازمنکرازاولويت هاي مهم تبليغ درجامعه امروزي است ومبلغين بايد به اين مهم ديني توجه خاصي داشته باشند.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام  حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل  در جلسه  پيگيري مشکلات روحانيون مستقر و هجرت  شهرستان که با حضور  دهياران، بخشداري و فرمانداري برگزار شد با بيان اولويت هاي تبليغي مبلغين گفت: امر به معروف و نهي ازمنکرازاولويت هاي مهم تبليغ درجامعه امروزي است و مبلغين بايد به اين مهم ديني توجه خاصي داشته باشند.

بهرامي تصريح کرد:احساس نياز در روستاها به روحاني بيشترازهرزمان قابل لمس است و پرداختن به مباحثي چون امر به معروف و نهي از منکر، دشمن شناسي، جلو گيري از نحله هاي انحرافي، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي، بيان مضرات ماهواره از اقدامات ومباحث مهم يه طلبه درروستاهاست.

وي با اشاره به آسيب هاي اجتماعي بيان داشت: اعتياد بيشترازهرزمان با حمايت دشمن  سلامت جوانان، خانوادها و جامعه را تهديد مي‌کند و وظيفه يک طلبه آگاهي رساندن به مردم ودعوت آنها به برنامه هاي مذهبي مسجداست چون که مسجد جامعه رااز آلودگي هاي پاک و حضور مردم درمساجد سلامت جامع را بيمه مي‌کند.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg